Lodewijk en Annemieke in India

Madurai

Na een redelijke busreis waarbij ik af en toe de adrenaline door me heen voelde als de bus met 100 km/uur "even" moest uitwijken voor tegenliggers en door de kuilen in de berm reed waren we om 5:30 in de ochtend al in Madurai... Tja en daar sta je dan, slaperig, ik met 2 rugzakken want Annemieke had weer problemen met haar rug en om erger te voorkomen nam ik alle bagage. In Kochin had ik nog medicijnen voor haar kunnen vinden gelukkig. Nu op zoek naar een hotel. De grote hotels vroegen veel te veel voor 1 nacht en een ochtend. uiteindelijk na een tijdje rond gehangen hadden we om 8:30 een hotel vlak bij de tempel. Lekker onder de koude douche en vervolgens 2 uurtjes bijslapen. De stad is chaos, iedereen loopt achter je aan, .. taxi... shop... want do you want??... Hotel... Knettergek wordt je ervan en je moet echt heel bot doen om ze van je af te schudden.

De tempel was geweldig... 's avonds op het luxe rooftop restaurant van het supreme hotel gegeten. Met bier.... en de prijzen wijken weinig af van de straat prijzen. Helaas was er weer de zoveelste power blackout of powercut en was de tempel niet verlicht.

rian

he lodewijk jij moet wel eenreuze reus zijn daar met al die kleine indiers om je heen.
wat een prachtige tempel zeg met dat plafond. ik geniet van jullie verslag en foto,s , en miek doe het rustig aan he met de rug.geef alles maar weg wat je kunt missen dan is je rugzak wat lichteren hoeft lodewijk ook niet zo,n te sjouwen.of een karretje op wielen zou ook zo gek nog niet zijn.tot de volgende keer. knuf rian

Remco

Mooi, alle nieuwe foto's op jullie reisblog! Leuk en interessant om jullie door de foto's en de verhalen te volgen tijdens jullie nuttige, leuke en minder leuke ervaringen in India. Tot de volgende keer! Dikke kus, Remco

herman erna

Hoi lieverds,wat een verschillen .Van rijkdom naar armoede. Wat een prachtige kinderen op het strand. Annemieke wat rot dat je weer rugklachten hebt. Wij genieten mee van de verhalen en fotos. Ik hoop dat jullie thuis nog een paar weken vakantie hebben om alles op een rij te zetten. Knuffel hererna

Sterre

Hoi lieve papa en mama,

Leuk om jullie weer even gesproken te hebben en de verhalen te lezen. Ik mis jullie wel een beetje hoor, maar fijn om te lezen hoe leuk en bijzonder de reis is!

Dikke kus!!

Arien

Lieve vrienden,
Wat een geweldige dingen maken jullie mee (behalve 1 rug). Hier is het gewoon lekker saai.
Geniet nog.
liefs,
Arien

Esther

Lieve Lo en An, allereerst voor jullie de beste wensen voor 2012. Dat jullie deze bijzondere en mooie ervaringen nog maar lang met jullie mogen meedragen in het nieuwe jaar. Volgens mij komen jullie heel anders terug in ons kikkerlandje met al zijn geldverspilling en kleinzieligheid....
Maak er nog een mooie tijd van en spaar de rug zoveel mogelijk!! lieve groet, Esther

hilde heijnen.

Wat prachtig wat jullie allemaal meemaken.
Nog een goed nieuw jaar gewenst van Wil ,Rob en mij,
Hilde. Mooie en leuke foto's.
En wat weten jullie goed je weg te vinden.
Leuk al die ervaringen met de kinderen.
Nog heel veel plezier en mooie momenten gewenst

Groetjes Wil en Hilde. Sterkte met je rug annemiek!