Lodewijk en Annemieke in India

Laatste bericht:We zijn weer thuis

Lieve familie en vrienden,

Wat hebben we genoten van al jullie reacties op ons blog! superbedankt daarvoor, het was een lijntje naar nederland en een stukje houvast tijdens alle heftige ervaringen en intense indrukken die wij tijdens deze reis opgedaan hebben.

het was indrukwekkend, emotioneel, prachtig, verbindend, heftig en intens om 6 weken door dit land te trekken, en tegelijkertijd gymnastiek voor je mind. telkens weer die discussie in je hoofd: wat vind ik hiervan? vind ik er iets van? mag ik hier iets van vinden? het is zo anders dan hier in ons koude kikkerland! en tegelijkertijd vinden we het heerlijk om weer hier te zijn!

daar heeft natuurlijk het hartelijk welkom van onze kinderen en mijn ouders (hartverwarmend dat jullie er waren!) en in de volgende dagen alle bezoekjes van vrienden, telefoontjes en mailtjes van vrienden en familieenorm aan bijgedragen!

Met deze geweldige ervaring in onze rugzakIS HETHEERLIJK OM WEER HIER TE ZIJN EN JULLIE ALLEMAAL WEER TE ONTMOETEN!!!

Lodewijk en Annemiek

Marco Schoneveld

We hebben je gemist met spelen. Tot volgende week donderdag. Er staat je trouwens ook een vette huurverhoging te wachten :-)
Gr marco