Lodewijk en Annemieke in India

De eerste dagen

Hallo vrienden,

Het is wel wennen in zo'n chaotisch leven te stappen. Overal afdingen, zoeken en vragen naar de weg. Iedereen wil je wel helpen maar blijkt dan een gids te zijn of ga je nar dingen die je helemaal niet wilt zien. Gewoon doorlopen en No zeggen. Veel indisch families willen met je op de foto. In mahabalipuram de tempels bekeken en even bijkomen van de reis en eerste indrukken. Niets los laten want die apen jatten het zo weg. jaja echte apen dus

Vandaag met de bus naar Chennai. Annemieke heeft zoveel last van haar rug dat ze niets meer kan. Dus na en kort bezoek op het project van Udavum Karangal zijn we naar het guesthouse gegaan. Annemieke plat en ik even jullie iets latn weten

Remco

Sterkte Annemiek, hopelijk gaat het snel beter!!
Dikke kus van ons!

kim peeters

lieve LodAn,
Vond ik wel een leuke combi voor jullie..
Jee Annemiek, wat kei vervelend, geen naproxen bij je?... of een goeie borrel nemen. In ieder geval heel vermoeiend zo'n rug.
Ik wens je snel een soepele rug toe!
liefs Kim

pama

Die borrel vind ik een goed idee alleen weet ik niet of ze dat in India hebben .Meisje rust maar even uit je bent er nog lang maar wel blijven bewegen. Zwemmen ofzo??????? Misschien is er wel accupunctuur ? Hebben jullie al foto

rian

of annemiek zoek maar eens een osteopaat op als het niet minder wordt, die hebben ze vast wel in een grote stad, maar ik denk..... eerst rusten je hebt natuurlijk tot het laatst nog al wat spanning gehad, mag dat ook even aandacht..... het komt goed , vertrouw.. rian

Kika en Jin

Lieverds, wat een pech met annemiek's rug. Hopelijk vinden jullie in Chennai een goede masseur en een lekker plek om bij te komen. Anders programma omgooien en ingrid annemiek laten behandelen. Ze heeft vast naalden bij zich en inmiddels enorm veel massage-ervaring erbij . Liefs en sterkte xxxxx

Essie

Wat een tegenvaller Annemiek. Eerst maar even goed uitrusten. Je rug is er aan toe. En Lodewijk, dan maar wat extra massages....veel sterkte en verder vooral genieten.