Lodewijk en Annemieke in India

weer op de been

Hallo vrienden,

Het gaat weer beter. Vandaag naar een artsen cliniek gegaan met Jea. Een dokter heeft Annemieke onderzocht. Met zware pijnstillers en gel en advies zijn we na urenweer in het guesthouse.Ik ben nog naar Udavum Karangal gegaan, de nieuwe snoezel ruimte gezien van Chloe en Sam die bijna af is, even bij de kleine kids geweest en de nieuwe bibliotheek gezien. Toe ik in het guesthoue kwam danste Annemiek de klompendans alweer!!!. Dus wezen uit eten in Vanagam om de hoek. Annemiek heeft nu spierpijn in de vingers van het met de hand eten...

Morgen naar de Jeevan school en gaat Annemiek een kursusje geven aan de teachers mbv het autistic boekje van Kentalis, Steven was zeer verrast erover en ging het directkopieren en rond delen omdat het ook in het tamil vertaald is.

Groetjes en tot snel.

Reacties

Reacties

Silvia

Oh gelukkig gaat het beter met Annemiek.
Leuk alle nieuwe indrukken en ervaringen.
Heel veel liefs van ons

Olga

Fijn Annemieke, dat het weer beter met je gaat. Leuk om te lezen en te zien hoe het jullie vergaat.
Liefs van Hans en Olga.

berber

Wat fijn om te horen.
Jee.... A'miek, wat is dat toch met jou.
Maak ik mij zorgen om je bloeddruk en dan lig jij op bed naar het plafond te staren met rugpijn. Gelukkig nu goed nieuws en hopelijk vanaf nu heel veel tijd om te genieten van al deze indrukken en natuurlijk je man aan je zijde. Ik zal je binnenkort nog een langere mail sturen over mijn Kentalis-avonturen als fulltimer.
Geniet, geniet...... en tot schrijfs.
Liefs Berber (uit nat en regenachtig Nederland)

janniek

Hoi Annemiekiki,
Wat schrijft jouw Lodewijk leuk. Veel succes met je autistic cursusje. Dag allebei.
Liefs Janniek

Joost

Ha Annemieke,
Erg gelukkig dat je weer op de been bent, maar om dan meteen de klompendans te presenteren...Destijds heb je in de les toch wel meegedaan met elegantere NL.dansen.
Van de andere kant ben je zo wel een NL ambacatrice.
Al met al heb ik grote bewondering voor wat jij en Lodewijk ondernemen !! Hartelijke groet voor jullie beiden van Joost.

Oom Leo

Gelukkig gaat het weer wat beter met je Annemieke. Ik heb bewondering voor jullie en jullie onderneming. Pas goed op elkaar.

rian

vooral doorgaan met dansen, miek. liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!