Lodewijk en Annemieke in India

auti cursus en gitaarspelen bij de spatische kinderen

hallo vrienden en familie,

gisteen heb ik het gedaan!!

de auti-cursus voor de teachers op de jeevan school.

'sochtends kregen we een rondleiding door de school en het medisch centrum.

ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van wat ze hier doen voor de speciale kinderen. er was een zmlk-groepje kleuters waar ze toch bezzig waren met ontwikkelingsmateriaal. ik spotte wel direct een auti-boy, mijn handen jeukten om voor hem aan de slag te gaan. maar daar zou ik dan wel meer tijd voor nodig hebben dan een dag..........

verder werd er hard gewerkt in hele kleine klasjes met schrijven.

het medisch centrum was ook enorm de moeite waard, hier wordt gratis zorg geboden aan de allerarmsten, wie wel wat kan missen betaalddat.

'smiddags mocht ik zelf voor de klas,spannend! in het engels.......viel vies tegen,maar lodewijk heeft mij enorm ondersteund, gelukkig zeur ik hem al jaren aan zijn kop over autisten, zo heeft hij toch ook veel basiskennis. de filmpjes werden vol interesse bekeken.

vandaag zijn we in het project bij de kleintjes en bij de spastische kinderen muziek gaan maken. ik vondhet echt een hoogtpunt dat een meisje uit volle borst mee ging zingen,ontroerend.

de begeleiders waren helemaal ondersteboven van het feit dat 1 kind dat echt nooit lacht ging lachen toen lodewijk met zijn gitaar speciaal voo haar ging spelen. de kleintjes zijn echte doerakken dit was echt genieten!

Reacties

Reacties

Silvia

Wat goed van jou en dat in het Engels.
Leuk om alle verhalen te lezen xx

Colette

Fijn dat je hen hebt laten meegenieten van je kwaliteiten op het gebied van autisme. Nu maar hopen dat ze er in praktijk ook iets mee gaan doen. Wij weten en hebben gezien wat het op kan brengen! Ik gun het het ook. En je Engelse vaardigheden kunnen we altijd nog opnemen in je deskundigheidsbevordering!!!!! GRAPJE.
Fijn dat je weer mobiel bent. Je groep draait heel goed door samen met je duo, systeem werkt dus goed voor de kinderen, ..... geniet nog maar even lekker.

Her erna

Wat zijn jullie geweldig. Wat fijn dat alles weer beweegt .Wat heerlijk om zo'n kindje te kunnen laten lachen.Wij genieten mee. Kusssssssssssss erna

Ank

Hallo Annemieke,
Fijn om te horen dat de start (afgezien van je rug) goed is geweest en dat je de eerste hobbels succesvol hebt doorstaan. Leuk dat je mijn informatie ook nog op een andere school hebt mogen presenteren.
Ik hoop waarempel dat je toch ook nog bij de Holy Cross aan kunt gaan...

heel veel plezier en succes!

Groet,
Ank

Arien

Lieve Lodewijk en Annemiek,
Hier deden jullie het toch (o.a.) voor? Fijn zo'n vrolijk verhaal, daar worden wij ook blij van. Geniet ervan.
liefs, Arien

Joke

Hallo Annemiek en Lodewijk,

Jullie samen toch in Chennai! Ik ben helemaal niet jaloers, toch. Uit ervaring weet ik hoe bijzonder het is om te reizen en ook te werken. En met jouw expertise kun je daar heel veel betekenen. Dat blijkt maar weer.
Geniet en doe goed, beiden zal geen probleem zijn.
Liefs en ik hoor straks de ervaringen graag!

ineke

Hey lieve Annemiekie,

Natuurlijk schitterde jij ook hier als auti-coach, daar had ik alle vertrouwen in! Ik zie je daar al helemaal zitten.
Fijn dat het weer beter gaat met je rug, want na die "kus uit India" maakte ik me toch wel effe zorgen.
Afijn en zo zijn we weer een week verder en is 't bijna kerstmis. Ben benieuwd hoe dat voor jullie is.
Voor nu een dikke kus, ook voor Lodewijk.

liefs, Ineke

Gerrit

Hoi Annemieke en Lodewijk,

Ik val zo in jullie "verhaal". Wist niet dat jullie in India zaten. Zo te lezen is het een prachtige ervaring. Hoor t.z.t. wel wat meer. Ik kan me voorstellen dat dit een hele bijzondere kerst is geweest! Tot ziens.....
Lieve groet Gerrit (en Anne)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!