Lodewijk en Annemieke in India

Kerst workshop sontham

We zijn al een paar dagen in Allepey in Kerela en eindelijk tijd om weer eens wat op het blog te zetten. Helaas geen foto's dit keer.(sd kaart is niet meer te lezen... snif)

Na de kerstviering op de 23st zijn we de dag daarna met de bus de stad in gegaan. Ook weer een miljoenen stad overal chaos maar lang niet zo vies als in Chennai. Lekker wat shops afgelopen. 's avonds gegeten en 's nachts waren we weer terug.

Op kerstdag had annemiek een programma voor de kinderen. Nadat Annemiek in een sari was gewikkeld zijn we eerst naar de bergtempel gegaan om vervolgens spullen voor de workshops te kopen. Kraaljes voor de kettingen, gekleurd zand voor het 'stoepkrijten' en papier voor de kerst sterren. Behalve de kettingen maken was het geweldig. Daarna hebben we nog geholpen met het uitdelen van het eten en hebben we een emotioneel afscheid genomen. Ik kreeg nog een brief van een meisje die ik later pas mocht lezen.. Geweldig.

Nu zitten we in Alleppey bij te komen beetje lezen, aan het strand zitten en waren gisteren uitgenodigd voor een optreden van een traditionele indiaase zanggroep bij een kleine lokale gemeeschap tussen de rijst velden en de backwaters. Een onvergetelijke ervaring.

Tot snel...

jorik

hey hey,

jullie hebben het goed naar jullie zin dus! nou veel plezier en we bellen snel weer.

knuffel jorik!

Bart en Marijke

Vanakam Annemieke en Lodewijk

Heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken van al die prachtige kinderen van het projekt.
Geniet nog van jullie bijzondere reis en ontmoetingen.
Wij volgen jullie en genieten mee.

Liefs Bart en Marijke