Lodewijk en Annemieke in India

FOTO'S!!!!!

Yes, eindelijk weer geluk met foto's, een beetje achterhaald in de tijd, maar toch de moeite waard.

het is zoooooooooooooo verschrikkelijk leuk om jullie reacties te lezen!!!!!iedere keer weer een verassing als we het blog openen, en superfijn!

we zitten nu in allepey samen met ingrid-zus van onze buurman Marc-een dikke kus voor jullie in Beugen van Inky!

herman erna

Wat ben je mooi in je sari.Leuk al die blije kinderen.Nog heel veel fijne dagen en een gezellige jaarwisseling. Knuffel voor jullie van ons.

Mark

Hallo Lodewijk en Annemieke, ik wens jullie alvast een hele fijne en bijzondere jaarwisseling in India En beide heel veel geluk het komende jaar, dat kan niet mis naar zo een reis gemaakt te hebben!

Arien

Hé lieve vrienden,
Dit gaat wel een heel andere jaarwisseling worden, ook voor ons en we gaan jullie missen. Gelukkig hebben jullie goeie afleiding. Leuke foto's overigens en zo te zien is dit minstens net zo fijn/leuk als de Veluwe.
Kus,
Arien

Magdalena en Frans

Net terug van een paar dagen Rheinsteig wensen we jullie einen guten Ruts ins neue Jahr! Geniet van jullie mooie reis; wij genieten van jullie verhalen en foto's.

Ingrid

Lieverds... ik mis jullie nu al!!

Heb een fantastische reis verder en zie jullie in het voorjaar in Nederland weer.

Dikke kus Ink

Marieke en Tom

Wij wensen jullie een goed 2012 toe. Het is in iedergeval al begonnen met prachtige reiservaringen. Jullie verhalen zijn geweldig en we lezen ze graag.

Liefs Tom, Marieke en de kinderen

ernaherman

Hallo lieverds,Wij wensen jullie alle goeds in het nieuwe jaar en heel veel kracht voor alle dingen die niet gaan zoals je zou willen.dikke knuffel hererna

mieke

Hoi Annemieke en Lodewijk
Als een eerste een gelukkig en gezond 2012.
Eindelijk heb ik tijd om jullie mooie site te bewonderen.
Wat doen jullie een hoop ervaring op. Geweldig!! Dit wordt zeker een reis om nooit meer te vergeten.
Geniet nog maar , want voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje. Nog veel plezier en tot snel.

Groetjes Mieke

Vincent, Richard en Ronald

Hoi Lodewijk en Annemieke,

Wij kunnen natuurlijk niet achterblijven en wensen jullie een knallend maar vooral gezond 2012.
Wat een indrukwekkende reis en wat een ervaringen. Zeer bijzonder!
Koester de resterende weken en geniet ervan want voor je het weet ben je weer aan het werk (hahaha).

Warme groeten uit een stormachtig Wijchen.

Henny en Edwin

Eerst nog een heel mooi nieuwjaar! Wat leuk om al jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Wat erg dat je nog steeds zo'n last hebt van je rug miekske. Das echt k met P... Ed is vandaag naar de receptie geweest van prins carnaval en ik heb gister met Marieke de hele haagse markt afgestruint. dat leek ook wel buiteland, exotische mensen en waren! De Zonnehuizen zijn nog steeds falliet en een overname is nog niet rond. Maar ik heb wel koeien melken geleerd ondertussen op de Genneper Hoeve! We genieten van de hoge waterstanden en ongweersbuien (jesus zag je dat?) in januarie. Het speenkruit staat in bloei en de bollen schieten al uit, terwijl Ed toch ech hoopt op een 11steden tocht.
Volgende week gaat het vriezen zegt hij.....kus Henny